čtvrtek 19. srpna 2010

Založení blogu

Tak a je to tady. Dnešního večera jsem se rozhodl, že začnu světu sdělovat své pocity, postřehy a zážitky, které prožívám na své cestě po světě. Proč tohle dělám? Za prvé. Chtěl bych si vést něco jako deník, protože jsem hlava zapomnětlivá a zážitků bylo, je a
bude určitě ještě hodně a tohle by mohlo být to pravé místo, kam bych to všechno uložil a v případě potřeby vyvolání vzpomínky právě zde všechno našel. A za druhé. Jsem již delší dobu mimo domov, rodinu, přátel a známých. Tento způsob zdá se mi býti dobrou možností, jak dát všem na vědomí, jak se mi daří, nebo nedaří, co prožívám, no prostě zůstal s vámi všemi v kontaktu. Nikdo neví, jak dlouho mi tohle vytrubování vydrží, jestli bude mít nějaký ohlasy a zda to vůbec někoho bude zajímat natolik, že bude pravidelně nepravidelně sledovat moji tvorbu na tomto blogu... No uvidíme. Za pokus to stojí...
Zdravím všechny.

2 komentáře: