úterý 7. září 2010

Konec práce a příprava na cestu

Já a Andrea po práci
Dneska nám skončila tří a pů lměsíční robota na vinici. Poslední den se táhl jako hlemýžď bez nasliněné svalnaté nohy, počítaly se minuty. K obědu jsme všechny pohostili banánovým a čokoládovým koláčem se zmrzlinou.A po práci přišel zlatý hřeb dne... vychlazené budvary! Všem české pivo moc chutnalo. Ještě aby ne. Jako dárek nám manažer vinice dal flašku vína na cestu... Musím říct, že to byl nezapomenutelný zážitek a jsem rád, že jsem to celé absoloval. Na druhou stranu jsem rád, že to mám za sebou. Ruce bolí a tělo cítí únavu. Proto nastal nejlepší čas na rekonvalescenci. Zítra se vyřídí ještě malé nezbytnosti před cestou, jako je registrace na auto, výběr peněz na dovolenou, koupení potápěčských brýlí se šnorchlem, úklid auta, balení... Ve čtvrtek brzo ráno mě a Andreu odveze Marcello do Pictonu, odkud se opět přeplavíme lodí na severní ostrov do hlavního města Wellingtonu. Po obědě odlétáme do Aucklandu, kde máme přestup a pak hurá do království Samojského. Čeká nás tam dvanáct nocí, kdy se bude koupat, opalovat, cestovat půjčeným autem, prostě dovolená se vším všudy. Sbalena už skoro je jedna krosna, doufám, že to bude naše jediné zavazadlo- cestování nalehko je nejlepší! Auto bude odvezeno na vinici, kde na nás počká a nakonec si pro něj přiletíme do Blenheimu na letiště. Ruce bolí, samej škrábanec, puchýř a mozol, ale už je po všem a teď příjde to pěkné.... cestování! O tom ale až příště...

Žádné komentáře:

Okomentovat